Subject: Üldplaneeringut muutva Meeruse sadamaala detailplaneeringu avalik väljapanek
From: Põhja-Tallinna LOV üldmeil <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Apr 2025 14:18:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Põhja-Tallinna Valitsus ANNAB TEADA!

Üldplaneeringut muutva Meeruse sadamaala detailplaneeringu avalik
väljapanek

Põhja-Tallinna Valitsus ning Tallinna Linnaplaneerimise Amet (edaspidi
amet) avalikustavad Tallinna Linnavolikogu 17.09.2020 , nr 85 otsusega
algatatud üldplaneeringut muutva Meeruse sadamaala detailplaneeringu
(edaspidi DP) ajavahemikus 13.05-11.06.2025.

DP-ga on võimalik tutvuda tööpäeviti Põhja-Tallinna Linnaosa Valitsuse
infosaalis aadressil Kari tn 13 ning Tallinna planeeringute registri
veebiaadressil https://tpr.tallinn.ee/DetailPlanning/Details/DP042780 DP
nr DP042780.

Detailplaneeringu koostamise eesmärk on kavandada kaubasadama asemel
jahisadam ja uus ärifunktsiooniga elamukvartal moodustades tootmismaa
sihtotstarbega Kopliranna tn 47, Kopliranna tn 49 ja Kopliranna tn 53b
kinnistust ning ärimaa sihtotstarbega Klaasi tn 1, 90% tootmismaa ja 10%
elamumaa sihtotstarbega Marati tn 7 ja tootmismaa sihtotstarbega Marati tn
14 kinnistust äri- ja/või elamumaa, üldkasutatava maa ja transpordimaa
sihtotstarbega krundid määrates ehitusõiguse piirkonda sobiva kõrgusega
hoonete, põhiliselt kuni 4-korruseliste ärihoonete, korterelamute või
äripindadega korterelamute, ehitamiseks. Lisaks jääb alale
rekonstrueeritav ehitismälestis Bekkeri laevatehase slipp. Planeeringus
antakse heakorrastuse, haljastuse, juurdepääsuteede, parkimise ja
tehnovõrkudega varustamise põhimõtteline lahendus. Planeeritava maa-ala
suurus on 15,60 ha ja ala paikneb Põhja-Tallinna linnaosas.

Avalikule väljapanekule järgneb avalik arutelu 09.07.2025. , kell 15:30
Põhja-Tallinna Valitsuse 3. korruse saalis, Kari tn 13.

Lugupidamisega

Põhja-Tallinna Valitsus

Kari tn 13, 10311 Tallinna

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel.
<https://www.google.com/search?q=p%C3%B5hja-tallinna+valitsus&rlz=1C1GCEB_
enEE1042EE1042&oq=p%C3%B5hja-tallinna+valitsus&aqs=chrome.0.0i355i512j46i1
75i199i512j0i22i30j0i22i30i625l3j69i60.5392j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8>
645 7040

Tallinn on  <https://sport.tallinn.ee/et> Euroopa spordipealinn 2025